Heb je een vraag over onze website of het aanbod van Nederlandse producten? De meest gestelde vragen hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet zodat je snel vindt waar je naar op zoek bent. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten en we komen z.s.m. bij je terug met een reactie.
Hoe kan ik producten kopen via deze website?
The Netherbrands verkoopt zelf geen producten. Wij verzamelen een groot aanbod van verschillende merken in Nederland zodat je gemakkelijk door dit aanbod kunt zoeken. Als je tot aankoop wilt overgaan klik je op het item dat je wilt kopen. Je wordt zo (zonder kosten) doorverwezen naar de website van het Nederlandse merk en kunt daar je bestelling plaatsen. 💍
Betaal ik extra als ik via The Netherbrands bij het merk koop?
De verwijzing naar de websites van alle merken is kosteloos. Je betaalt dus hetzelfde voor het product als wanneer je rechtstreeks naar hun website zou gaan.
Wat als ik verschillende producten wil kopen bij verschillende merken?
Fijn dat je veel leuke producten hebt gevonden! Helaas kunnen we dit proces nog niet makkelijker maken en moeten de aankopen apart per merk gedaan worden. Wij zijn als The Netherbrands nog te klein om betaling via onze website aan te bieden, maar wellicht is dit een goede aanvulling in de toekomst.
Ik ontdekte een product op The Netherbrands, maar op de website van het merk is het item uitverkocht, wat nu?
We streven ernaar om ons aanbod zo nauwkeurig mogelijk weer te geven en werken dagelijks aan het bijwerken van de producten. Het kan echter gebeuren dat een item eerder is uitverkocht en daarom iets langer op onze website wordt getoond. We bieden onze excuses aan als dit voor enige teleurstelling heeft gezorgd. Het merk kan je misschien toch verder helpen, neem dus gerust contact met ze op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Heb je via ons bij een webshop een product besteld, maar ben je er toch niet tevreden over? Je hebt na aankoop van een product 30 dagen de tijd om deze retour te zenden. Via de website van het merk, waar je jouw product hebt gekocht, kun je informatie vinden zoals de voorwaarden, retourkosten en het retouradres.
Hoe bepalen jullie het aanbod dat op de website wordt getoond?
We proberen een zo uitgebreid mogelijk aanbod van producten weer te geven en voegen steeds weer nieuwe merken toe die in Nederland gevestigd zijn. Door het grote aanbod vinden we het namelijk zonde dat je bij de grote merken uit het buitenland uitkomt, terwijl er vlakbij supermooie brands te vinden zijn. Ieder merk heeft haar eigen verhaal en deze delen we graag met je zodat je precies weet wat je koopt en bij wie. Mis je nog winkels op onze website? Laat het ons vooral weten. We breiden het aanbod graag uit en waarderen je tips enorm.
Ik wil mijn producten graag op The Netherbrands toevoegen. Hoe werkt dit?
Leuk dat je interesse hebt in een samenwerking en je producten wil toevoegen in de blogs! Stuur ons een mail en we komen z.s.m. bij je terug met de mogelijkheden.
Een paar dagen geleden vond ik een leuk product op the-netherbrands.nl die ik nu niet meer kan terugvinden. Hoe komt dit?
Ons aanbod past zich aan op de producten die de merken zelf willen tonen. Kiest een merk ervoor om een item uit een blog te halen of te verplaatsen, dan is het mogelijk dat het product gewoon nog te koop is op de website van het merk.
Ik vind dit een leuk platform! Maarre, hoe verdienen jullie geld?
Momenteel zijn we druk bezig met het platform uit te breiden met blogs en hebben de eerste merken zich aangemeld. Om uitgelicht te worden vragen we een kleine maandelijkse vergoeding zodat we de website up to date kunnen houden.
Heb je een andere vraag?
Stuur ons een mail en we komen binnen een (werk)dag bij je terug met een reactie.